SVT Kundservice saknar kunskap i kundservice

Dags att de som sitter vid SVT Kundservice går en kurs i kundbemötande.
Kontaktade dem under Torsdagskvällen för att höra om de visste något om varför vi var utan TV 1 och 2 under Torsdagskvällen,men den person som satt på denna kundservice var allt annat utom Kundservicevänlig, då han i stället för att svara på ,mina frågor sm var rätt enkla och självklara ställde han en massa motfrågor som fick samtalet att sväva ut i något som inte längre hade med själva frågan att göra.. nog borde människor som arbetar i kundservice vara utbildade för sitt uppdrag, och om de inte är det skall de se till att bli det snarast eller lämna sin plats till någon annan .

Publicerat av

andreasmenzel

andreasmenzel

Jag heter Andreas Menzel och är född 1961 i dag arbetar jag inom Härnösands Kommun med flera datauppdrag som går ut på att söka fonder och stiftelser för Barn Ungdom Handikappade Sjuk Äldre och ett fondsystem som vänder sig till Forskare och studerande. Vidare har jag skapat ett datasystem med lätt läst litteratur samt en förteckning över bokförlag i Sverige, samt en förteckning över Lätt läst litteratur Mina fritidsintressen är Musik läsning och att debattera viktiga samhällsfrågor, där handikappfrågor och då främst tillgänglighet frågor ligger mig varmt om hjärtat. Musik och teater Kultur Resor och att läsa böcker är andra fritidsintressen dessutom är jag tvåspråkig med Svenska som modersmål , men jag talar även flytande tyska, även om jag inte använder tyska skriftspråket speciellt mycket,

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *